Om Hotel Saxkjøbing A/S
Hotel Sakskjøbing er ejet af Claus Meyer og Ebbe Frahm. Hotellet er en aktiv medspiller i lokalområdet og restauranten har fokus på lokale råvarer efter Claus Meyers madprincipper, se nærmere på www.clausmeyer.dk. Vores mål er at fungere som gastronomisk udstillingsvindue for Lolland-Falster: en af de frodigste og mest mangfoldige råvareleverandører i Danmark. Hver dag kan du vælge at spise fra vores 5 retter menu "Smagen af Lolland-Falster" eller vores a la carte sæsonmenu.
Til dig som ejer Hotel Saxkjøbing A/S
Er informationen korrekt?
Opdatér enkelt informationerne og få del af over 1,5 millioner månedlige virksomhedssøgninger på krak.dk og degulesider.dk !
Gennemgå og opdatér
Bliv endnu mere synlig online – og få flere kunder til din virksomhed
Degulesiders marketingbureau Robin kan hjælpe dig med Google- og Facebook-annoncering, SEO, hjemmeside m.m.